Alp Dizi Scripti V2 İndir

Alp Dizi Scripti V2
Alp Dizi Scripti V2
Uyarı bu Scripti gördükten sonra Dizi Sitesi Açmak isteyebilirsiniz !
Evet gerçekten çok şık ve kullanışlı bir Dizi Scripti olduğunu kabul etmeliyiz.
Scripti SezonlukDizi.com domainli dizi sitesi kullanmakta scripti zaten ilk bu sitede görmüş tasarımını ve kullanım kolaylığından memnun kalıp
Yabancı Dizilerimi bu siteden izlemeye başamıştım.
Lafı Fazla Uzatmadan Dizi Scripti 'mizin Özelliklerini geçelim.

Alp Dizi Scripti V2 Özellikler
Üyelik Sistemi
Dizi Favori ekleyebilme
Diziye Abone olabilme
Diziye Yorum Yapabilme
Diziyi Oylayabilme
Site Arkaplan Değiştirebilme
İzlediğiniz Dizilerin Otomatik Olarak İzlendi Olarak İşaretlenmesi
Dizi Hakkında Tartışma Konusu Açabilme
Sinema Modu
Bölüm Oylayabilme [İyi - Orta - Kötü]
Dizi Takvimi Özelliği
Gelişmiş Admin Paneli
Şık Görünümü ile Göz Alıcı Tasarım

Rar Şifresi : KorkusuzYazar
Yeni Makale
« Prev Post
Eski Makale
Next Post »

16 yorum

Yorum Yap yorum
Unknown
admin
7 Aralık 2014 12:25 ×

Alp Film scripti ni bulabilirmisin can

Reply
avatar
Unknown
admin
13 Aralık 2014 07:54 ×

Bulursam eklerim dostum :)

Reply
avatar
Adsız
admin
1 Ocak 2015 17:45 ×

kardeşim bende bu hatayı verdi

ionCube PHP Loader ioncube_loader_win_5.5.dll

ama napıp edip ayarladım bi şekilde ancak sonra sayfayı yeniledim restart attıktan sonra bembeyaz kaldı neden acaba ?

Reply
avatar
Unknown
admin
2 Ocak 2015 09:00 ×

hostunuz scripti desteklemiyor olabilir ben upload ettiğimde script sorunsuzdu
http://www.sanalicerik.com/ioncube-php-loader-hatasi-ve-cozumu/ bunuda bi incele istersen
Host firman ile iletişime geçip ioncube için çözüm talep edebilirsin.

Reply
avatar
30 Mart 2015 11:44 ×

bunun admın kullanıcı adı ve sıfresı nedır kardes
?

Reply
avatar
Adsız
admin
10 Nisan 2015 10:23 ×

Dostum Phpmyadmin de user'a gireceksin.Muhtemelen md5 ile kodlanmıştır.Kodu çözüp şifre kısmına yazman yeterli olacaktır

Reply
avatar
Adsız
admin
12 Nisan 2015 08:11 ×

Dostum ben bunu kurdum ama bende 2 Salesforce1 Platform diye bir sayfaya yönlendiriyor ne yapmam laızm*

Reply
avatar
Adsız
admin
6 Eylül 2015 04:46 ×

:) ben söylim aradan kaç ay geçmiş olsa bile ana dizinde .htaccess vardır onu düzenlemen yeterli

Reply
avatar
Adsız
admin
6 Eylül 2015 10:55 ×

merhaba sıkıntısız kurulum yaptım fakat kendim de dizi yüklesem hâlâ beyaz sayfa çıkıyor o sorunu bir türlü düzeltemedim. Yardım edersen çok sevinirim.

Reply
avatar
Adsız
admin
6 Eylül 2015 16:16 ×

şuan o konu ile bende ilgileniyorum. Lütfen skype adresin varsa hdfilmgezegeni ekle oradan konusalım

Reply
avatar
Unknown
admin
18 Eylül 2015 18:19 ×

ionCube şifreli scriptlerde kullanılan birşeydir cpanel kurulurken bununda eklenmesi gerekir eğer host veya reseller kullanıyorsanız aldığınız yerin bunu güncellemesi yada eklemesi gerekir. Sunucu yada vps gibi birşey kullanıyorsanız yapmanız gereken çok basit Apache update kısmına gelip ayarlar diyorsunuz ve burada ionCube tikini seçip güncellemeyi (yüklemeyi) gerçekleştiriyorsunuz.

Reply
avatar
Unknown
admin
20 Eylül 2015 16:50 ×

herhangi bişey bulabildinizmi bu soruna

Reply
avatar
Adsız
admin
21 Eylül 2015 07:40 ×

Eline sağlık. Birde video olanı var onu da ekleyebilir misin?

Reply
avatar
Adsız
admin
25 Aralık 2015 13:16 ×

Şöyle bir script buldum. Ben kullanıyorum. Size de öneririm.
https://github.com/mdxyz/dizilab

Reply
avatar
Adsız
admin
10 Ocak 2016 13:00 ×

Nerden buldun hocam dizilabi

Reply
avatar
24 Temmuz 2016 03:05 ×

.htaccess dosyasını düzenlememe rağmen başka bir siteye yönleniyor...

Reply
avatar
Thanks for your comment