Korkusuz Yazar Ücretsiz Online Dergi Sayı 1

Korkusuz Yazar Ücretsiz Online Dergi Sayı 1
Korkusuz Yazar Ücretsiz Online Dergi Sayı 1
Bir Ay önce haber verdiğimiz Online Dergimiz Bugün son halini aldı.
Online Dergimizi oluştururken açıkçası çok yoruldum çünkü tek başıma tüm dergideki konuları yazmak gerçekten çok yorucu bir iş ayriyeten yazdıklarımı grafik ortamına aktarmak bunu 3D Sayfa Çevirme Efektli bir Dergiye Dönüştürmek de zaman alıcı bazen sıkıcı bazen eğlenceli bir hal aldığını sizlere söylemeliyim.Ancak verdiğim Emeğe Değdiğini Söylemeliyim.
Umarım Sizlerde Dergimizi Beğenir Bu Konumuzu
Arkadaşlarınız ile Paylaşarak Bize Destek Olursunuz
İleriki Konularımdan birinde Bu Şekilde Bir Dergi Nasıl Hazırlanır ?
Sorusunu Cevaplamayı Umuyorum

Lafı Fazla Uzatmadan İlk Sayımızda Hangi Konuların Olduğuna Beraber Bakalım

Korkusuz Yazar Ücretsiz Online Dergi Sayı 1 İçindekiler
Korkusuz Yazar Ücretsiz Online Dergi Sayı 1 İçindekiler
Konuları Özenle Seçip Hepsini Tek Tek Yazdım En Zor Olanı da Buydu Açıkçası
Turk Hack Team Yöneticisi Héraklés ile Yaptığımız Özel Röportajı
Çok Beğeneceğinizi umuyorum

Dergiye Göz Attıktan Sonra Bu konuya dergi hakkında
yorum ve önerilerinizi Dile Getirirseniz Sevinirim

Flash/HTML Version (Sayfa Çevirme Efektli)

/İçerisindeki Dosyaları Masa Üstüne Çıkarıp .html Dosyasını Tarayıcınız ile Açın/



PDF Version

Korkusuz Yazar Ücretsiz Online Dergi Sayı 1 PDF İndir


WEB Üzerinden Görüntüle

Korkusuz Yazar Ücretsiz Online Dergi Sayı 1

Yeni Makale
« Prev Post
Eski Makale
Next Post »

8 yorum

Yorum Yap yorum
29 Kasım 2014 12:54 ×

2.sayısını bekliyorum , güzel olmuş :)

Reply
avatar
NEO
admin
29 Kasım 2014 13:03 ×

eyvallah , inşallah dergimizin 2.sayısınıda çıkarırız :)

Reply
avatar
29 Kasım 2014 14:10 ×

Başarılı olmuş emek olduğu belli . Keşke ücretli link falan koysaydın emeğinin karşılığını bir nebzede olsa almış olurdun .

Reply
avatar
NEO
admin
29 Kasım 2014 14:52 ×

Eyvallah :) Sorun Değil Okurlarımız için onca şeyi ücretsiz paylaştık bu koymaz bize :D

Reply
avatar
Adsız
admin
1 Aralık 2014 10:23 ×

Süper olmuş reklam vermiştik ama bi önceki konuda :D

Reply
avatar
NEO
admin
6 Aralık 2014 06:53 ×

Arkadaşlık Yolladım Ancak Cevap Gelmeyince ekleyemedim :)

Reply
avatar
Thanks for your comment