Echo İtiraf Scripti V3 indir

İtiraf Scripti
Echo İtiraf Scripti V3
İtiraf Scriptleri Arasında ün salmış olan hem görünümü ile hem de kullanım kolaylığı ile kullanıcıya hitap eden şık bir İtiraf Scripti 'dir.Eğer bir itiraf sitesi açmayı düşünüyorsanız
kesinlikle bu itiraf scripti 'ni kullanmanızı öneriyorum.

Echo İtiraf Scripti V3
Echo İtiraf Scripti V3 İtiraf Yaz
Echo İtiraf Scripti V3
Echo İtiraf Scripti V3 İtiraf ve Yorum Beğen - Beğenme
<-- Echo İtiraf Scripti V3 Özellikleri -->
Gelişmiş Admin Paneli
Üyelik Sistemi
Kategori oluşturabilme ve itirafları kategorilere yerleştirebilme
Profil Sistemi
Profil Fotoğrafı Yükleyebilme
Hızlı İtiraf
Mesajlaşma ve Bildirim
Facebook ile Giriş Yapabilme
İtiraf 'a yorum yapabilme
itirafı oylayabilme [Beğen - Beğenme]
Yeni Üyeler
En Aktif Üyeler
SEO Uyumlu Script
Şık Görünüm

Demo : itirafsitem.com

Rar Şifresi : KorkusuzYazar

Yeni Makale
« Prev Post
Eski Makale
Next Post »

35 yorum

Yorum Yap yorum
9 Aralık 2014 15:53 ×

Kardeş bunun admin kullanıcı adı ve şifresi ne?

Reply
avatar
Adsız
admin
13 Aralık 2014 04:40 ×

Script bozuk görüntüleri demo siteye üye olup koymakla olmuyor bu işler. İyi çalışmalar

Reply
avatar
Unknown
admin
13 Aralık 2014 07:15 ×

Hatırlamıyorum kardeşim phpmyadminden database'e giriş yapıp eski şifreyi değiştirebilirsin.

Reply
avatar
Unknown
admin
13 Aralık 2014 07:16 ×

Script çalışıyor kurmayı bilmiyorsanız Lütfen Karalama Yapmayın Scripti Kendim Kurdum.

Reply
avatar
Adsız
admin
13 Aralık 2014 10:25 ×

temiz sql aktarıp kur burada demo ver görelim

Reply
avatar
Unknown
admin
19 Aralık 2014 16:44 × Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar
Unknown
admin
19 Aralık 2014 16:52 ×

Arkadaşlar sıkıntı sqlden değil indexten kaynaklanıyor resimleri , loogoyu bile http://webmastergezegeni.com/images/logo.png 'dan görüyor bunuda sitenizden siteismi.com/admin'e giriniz . Temiz sql'yi yükleyiniz üyeler bölümünden admin'in şifresi md5 ile oluşmaktadır http://wmaraci.com/md5-sha1-sifre-olusturucu bu adresten md5 şifre oluşturup şifre kısmına yazınız ve üye girişi yapıp en altta genel ayarlar site urlsi kısmına kendi sitenizi yazdığınız taktirde düzelecektir temanız.

Reply
avatar
Adsız
admin
15 Ocak 2015 12:55 ×

script kurulumu anlatsana

Reply
avatar
Adsız
admin
6 Şubat 2015 08:54 ×

Sorunsuz calısıyor arkadaşlar ben kurdum

Reply
avatar
Adsız
admin
14 Şubat 2015 09:53 ×

temiz sql da kullanıcı adı : admin@hotmail.com şifre : admin dir arkadaşlar

Reply
avatar
Unknown
admin
15 Mart 2015 06:51 ×

elinde olan varsa veya baska bı sıteye upload edermisin indiremiyorum

Reply
avatar
Unknown
admin
15 Mart 2015 06:53 ×

elinde olan varsa veya baska bı sıteye upload edermisin indiremiyorum

Reply
avatar
Nicolas
admin
1 Nisan 2015 11:07 ×

reklam durumu değiştirilmiyor reklam kodlarını koysam bile işlemiyor.

Reply
avatar
Unknown
admin
14 Nisan 2015 00:10 ×

bloggera olmazmı bunlar..yada blogger için olanı varmı

Reply
avatar
Adsız
admin
18 Nisan 2015 20:21 ×

facebook login olma çalışmıyor.
itiraflar onaysız yayınlanıyor.
Üyelerdeki işlemler bölümü de aktif değil. :/

Reply
avatar
21 Haziran 2015 04:58 ×

Forbidden

You don't have permission to access / on this server.
Server unable to read htaccess file, denying access to be safe

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Reply
avatar
21 Haziran 2015 04:59 ×

yukarıdaki hatayı alıyorum yardımcı olabilir misiniz?

Reply
avatar
21 Haziran 2015 05:02 ×

konunun en altındaki hatayı alıyorum bari nasıl kurduğunu eksiksiz tarif etseydinde konu senin eksik iş yaptığınla kalmasaydı kurdum diyorsun ama demo yok.

Reply
avatar
erdem
admin
25 Haziran 2015 14:36 ×

- Admin panelden tüm üyelere bakmak istediğimde yalnızca benim panelden eklediğim üyeler görünüyor kendisi üye olan kullanıcılar görünmüyor.

- Admin panelden foodere eklediğim kodlar veya yazılar görünmüyor fooder bos duruyor.

- Admin panelden reklam eklemek istediğimde reklamlar gözükmüyor yalnızca reklam alanı yazan fotolar hala orda duruyor.

Bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz ?

Reply
avatar
selam
admin
26 Ekim 2015 12:56 ×

sorunsuz calısmakta. temiz verıtabanını kullanın.

temiz sql da kullanıcı adı : admin@hotmail.com şifre : admin dir arkadaşlar

Reply
avatar
Unknown
admin
11 Kasım 2015 07:12 ×

merhaba arkaadaslar ben siteyi kurudm aktif ettim Trsevgi.net


ama söyle sorunlar admin paneline giremiyorum k.adı şifre dogru md5 ile baktım şifre cıkıyor ama giremiyorum yönetim paneline k.adı şifre giriyorum giriş yap diyorum giriş yapmıyor ne yapmam lazım ?

Reply
avatar
Unknown
admin
13 Aralık 2015 15:25 ×

Reklam KOdları Eklesen Bile Aktifg Etmiyor Scriptin Her Yerinde Bug Var...

Reply
avatar
Unknown
admin
4 Mart 2016 07:10 ×

Kurdum Güzel çalıştı fakat üye kayıt etmiyor , bilgileri giriyorum kaydet diyorum ekran boş kalıyor. Ne yapabilirim ?

Reply
avatar
Unknown
admin
21 Haziran 2016 18:56 ×

PDO Sorunu var sanırım bunu nasıl halledeceğiz başkan ? mysql'a bağlanıyor ancak hala hata veriyor bi yardımcı olursan çok makbule geçer

Reply
avatar
Unknown
admin
14 Temmuz 2016 13:31 ×

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in

- Lutfen Bu hataiyi Bilenvarsa yazsin Lutfen..
- Kalan herwey tamam

Reply
avatar
Unknown
admin
29 Ağustos 2016 13:30 ×

Merhaba paylaşım için teşekkür ederim. Dosyalar bozuk diyen zati muhtereme diyeceğim bir kaç kelam lafım var; Arkadaşım script kurmayı bilmiyorsan bırak git. Admın paylaşımlarına çamur atma. Dosyaları attıktan sonra sitenin ana sayfası bozuk açılacaktır. phpmyadmine girerek oradan ayarlar bölümünden sitenizin linkini site linki kısmına yazmalısınız o zaman düzelir. Çünkü başka link yazıyor o kısımda. Onu yapmayı bilmiyorum diyenler netten araştırabilir.

Reply
avatar
Adsız
admin
9 Eylül 2016 05:36 ×

sorunsuz çalışıyor arada bir hacklinkler var bilgilinz olsun

Reply
avatar
Unknown
admin
27 Eylül 2016 02:15 ×

temiz sql dediniz nasil oluyor solermisiniz nasil yapmamiz gerekiyor

Reply
avatar
Unknown
admin
27 Eylül 2016 11:39 ×

tm yaptım demo olarak http://video.popiler.net/ kullanabılırsınız kurmak ıstıyen arkadaslara yardımcı olurum www.popiler.net de ıletısım kısmından maıl atabılırsınız

Reply
avatar
Unknown
admin
12 Ekim 2016 08:26 ×

Bilir.ru Kurdum Sıkıntı Yok phpmyadmin ve ftp bilgisi olan rahatca kurar

Reply
avatar
akgün
admin
23 Mart 2017 11:34 ×

üye şifre değişince veritabanı yeni şifreyi kayıt etmiyor şifre bölümü boş kalıyor

Reply
avatar
Adsız
admin
8 Ağustos 2017 15:37 ×

selam kardeşim bana ulaşırmısın kuramadım bir türlü facebook: ibrahim.vas63

Reply
avatar
Thanks for your comment