PHP Eğitim Seti İndir - Vidobu - Hakan Çamoğlu

PHP EĞİTİM SETİ
PHP Eğitim Seti

PHP EĞİTİM SETİ
PHP Eğitim seti arayan PHP yi öğrenmek isteyen birimisiniz ?
Onlarca PHP eğitim Seti izleyipte hala kendi başınıza PHP de kodlama yapamıyormusunuz ?
Hiç Problem değil Şimdi sizlere Hakan Çamoğlu Tarafından hazırlanmış Videobu.com 'da
premium üyelere gösterilen PHP Eğitim Setlerini sizlere sunuyorum
umarım Sizde benim gibi bu eğitim setini beğenir ve Faydalı bulursunuz.
PHP Eğitim Seti Türkçedir.
Akıcı Bir Anlatım vardır.
PHP eğitim seti Videoları HD Görüntü kalitesindedir
PHP Eğitim Seti içerisinde videolarda hazırlanmış sitelerin dosyalarıda mevcuttur.
PHP Eğitim Seti - PHP Başlangıç Rehberi
PHP Başlangıç Rehberi Eğitim Seti İndir - Hakan Çamoğlu

PHP Başlangıç Rehberi

Dünya üzerinde 20 milyondan fazla internet sitesinin alt yapısını oluşturan
PHP ile dinamik siteler hazırlamak isteyenler. PHP ile ilk adımlar, temel bilgiler, temel kavramlar 
konusunu ele alan bu eğitim seti ile PHP'ye ilk adımları atın.
PHP eğitim seti - PHP ile Yönetilebilir Siteler Hazırlamak
PHP ile Yönetilebilir Siteler Hazırlamak  Eğitim Seti İndir - Hakan Çamoğlu

PHP ile Yönetilebilir Siteler Hazırlamak

PHP ile ilgili temel işlemler, sayfalama teknikleriveri transferleri, veritabanı işlemleri,
üyelik işlemleri, içerik yönetimi gibi 
bir çok konuda bilgi içeren bu eğitim seti; dinamik siteler oluşturmak isteyen web tasarımcılar ve programcılar için 
özel olarak hazırlanmıştır.

PHP EĞİTİM SETİ Rar Şifresi : KorkusuzYazar

Yeni Makale
« Prev Post
Eski Makale
Next Post »

12 yorum

Yorum Yap yorum
Adsız
admin
27 Temmuz 2014 11:58 ×

php eğitim seti çok işime yarayacak

Reply
avatar
Unknown
admin
27 Temmuz 2014 11:59 ×

süper teşekkür ederim.

Reply
avatar
Unknown
admin
28 Temmuz 2014 09:17 ×

PHP eğitim setleri arasından özenlee seçtiğim ve her sitede olmayan ücretli bir PHP Eğitim seti. iyi çalışmalar :)

Reply
avatar
Unknown
admin
28 Temmuz 2014 09:19 ×

önemli değil PHP Eğitim setini beğendiğinize sevindim :)

Reply
avatar
Adsız
admin
25 Ekim 2014 12:15 ×

Helal sana

Reply
avatar
Adsız
admin
13 Aralık 2014 12:47 ×

can bey size facebooktan mesaj attım mehmet olarak lütfen cevap yazın kod ile ilgili sorum

Reply
avatar
Unknown
admin
13 Aralık 2014 17:34 ×

Sanırım Gelmedi mesajınız

Reply
avatar
24 Ağustos 2015 06:22 ×

kul hakkı yiyorsunuz bu paralı bir eğitim

Reply
avatar
24 Ağustos 2015 06:46 ×

kul hakkı yiyorsunuz bu paralı bir eğitim

Reply
avatar
26 Mayıs 2016 00:26 ×

php ile rehberlik egitimi ni de paylaşırsan çok sevinirim

Reply
avatar
Thanks for your comment